Најновије

Малезијски авион се сакрио од радара иза другог боинга 777?!

КУАЛА ЛУМПУР - Сваки дан стижу нове, све чудније теорије о нестанку "боинга 777" компаније "Малезија ерлајнз" МХ370 са 239 људи! Ваздухопловни ентузијаста Кит Леџервуд изнео је нову теорију, која говори о томе како је, по условом да је отет, авион мога да се сакрије од радара!
Малезијски авион (фото: petergreenberg.com)

Малезијски авион (фото: petergreenberg.com)

Он тврди да је "боинг777" могао да прелети преко Индије и Пакистана и да избегне војне радаре тако што би искључио своје комуникационе системе. Овај ентузијаста тврди да је мелзијски авион пратио на екстремној близини авион "Сингапур ерлајнза" на пету СИА68, такође "боинг 777" и додаје да би се на радару два веома блиска авиона показала само као једна летелица. Леџервуд је утврдио да је авион "Сингапур ерлајнза" летео у том подручју, управо у тренутку лета. То би значило да су отмичари "Малезије" сковали савршени злочин. На авионима постоје системи за избегавање судара који раде по систему транспондера, али се не би огласили уколико би киднапери искључили тај систем који емитује податке и параметре о лету као што су висина, брзина, смер... То значи да сингапурски авион не би открио ваздухоплов на репу. Када је прошао Индију, Пакистан и Авганистан МХ370 би могао несметано да слети на унапред одређену локацију, пише ентузијаста. Пилот у пензији Мајк Г. Фортјун је, на питање да ли је то могуће, одговорио са "можда"... Додао је, ипак, да су потребне изузетне пилотске вештине како би се пронашао други авион и да би се летело у његовом репу. Даг Мос, бивши пробни пилот, каже да ова теорија "звучи потпуно лудо", али не види да, ако велики војни авиони могу да лете у формацији, то није могуће код цивилних... Он додаје да је, ипак, најтеже од свега наћи други авион, и то истог типа, који лети ка другом крају света! Извор: Курир

Бонус видео

Молимо Вас да донацијом подржите рад
портала "Правда" као и ТВ продукцију.

Донације можете уплатити путем следећих линкова:

ПАЖЊА:
Системом за коментарисање управља компанија Disqas. Ставови изнесени у коментарима нису ставови портала Правда.

Колумне

Најновије вести - Ратни извештаји

VREMENSKA prognoza

Најновије вести - ПРАВДА