БЕОГРАД - Уколико вам се деси да банкомат не исплати новац, а рачун вам ипак буде задужен, проблем би по правилу требало да решите за дан.
Када се деси да на банкомату не подигнете новац а добијете обавештење да је обављена исплата или то видите на изводу, потребно је да што пре поднесе рекламацију. Новац који вам је скинут са рачуна а није исплаћен биће враћен на рачун након решене рекламације. Крајњи рок за пријаву је, у зависности од банке, од 30 дана од датума задужења, колико је у Рајфајзен банци, 45 дана у Комерцијалној и Интеза банци, док је у Еуробанци чак 90 дана. Што пре пријавите, то ће пре бити исправљена грешка. Рекламацију грађанин може да поднесе лично у најближој експозитури банке, или позивом контакт центра. Уколико се клијент обрати банци телефоном, после тога је у обавези да у експозитури банке попуни предвиђени образац за рекламацију - каже за “Блиц” Ирена Јевтић, директор сектора Комерцијалне банке.
Прочитајте још:Нови Пазар: Хулигани напали Кристијана Голубовића јер је подигао 3 прста!Чуме је власник готово свих објеката у центру Сурчина!
Без обзира на то да ли је спорна трансакција настала на банкомату матичне банке или неке друге банке, рекламација се подноси банци која је издала картицу. - У случају да је реч о другој банци, они шаљу захтев за повраћај новца клијента банци где се догодио проблем и та банка онда клијенту исплаћује новац на текући рачун. Ако се то догодило у матичној банци, клијент одмах може да уђе у експозитуру, пријави шта се догодило и најкасније у року од 24 сата новац ће бити доступан на текућем рачуну - објашњавају у Еуробанци. Ако се то деси у иностранству, рок за решење рекламације је 45 дана. Извор: Блиц