Најновије

Дијета "8 сати" - изгубите и до 4 кг недељно

Осмосатна дијета је је план за мршављење Давида Зинченка и Питера Мура који су изнели у књизи "Осмочасовна дијета: Гледајте како килограми нестају, док једете шта желите".
Илустрација (Фото: pixabay.com)

Илустрација (Фото: pixabay.com)

Када је "идеалних" 8 сати за конзумирање хране? Већ смо научили да се у току 24 сата само у једном интервалу од 8 сати конзумира храна. Е сада, питање је који је осмочасовни период најбољи за нас? Већина дијеталаца заговара да је идеалан период од 9 до 17 сати, мада у пракси и период од 8 до 16 или 10 до 18 није неуобичајен. Који год период да изаберете: једина и основна ствар је да у оквиру њега поједете све планире дневне калорије! Дакле, временски интервал се може прилагодити у зависности од вашег дневног распореда и чак може бити различит у различитим данима у току недеље. Дијету треба почети са бар 3 дана недељно осмочасовног распореда уноса хране а током времена и личног осећаја повећати до свих 7 дана. Једите колико желите У овој дијети нема забрањене хране али не дозволите да ова дијета буде изговор да се преједате. Једите онолико колико вам прија али не претерујте са количинама. Једини изузетак од овог правила су слатке напици, будући да осмосатна дијета не заговара калорије које се налазе у пићима (алкохолним и/или безалкохолним) - мада то не значи да се не могу конзумирати - наравно умерено. А шта ако доручак касни? Реална ситуација: Од силних обавеза нисте стигли да "ухватите" време за доручак и почетак осмочасовног периода храњења. И ту постоји решење: попијте чај или кафу и када вам се укаже слободно време крените са вашим осмосатним циклусом храњења. Дакле, не можете да једете пре 10 сати ујутру? Ништа страшно, у 8 попијте нешто од горе споменутог, завршите обавезе и у 10 почните са доручком. Једите што год желите За разлику од других дијета, код ове су грицкалице допуштене и могу се јести често у оквиру осмочасовног периода. Ипак, здрава логика и овде говори да треба ипак бити критичан код избора и бирати здравије и квалитетније грицкалице (рецимо, боље је јести печене семенчице и орашасте плодове као и суво воће него слане штапиће, чипс и сл.) Генералне препоруке важе и овде - увек је боље конзумирати што природније намирнице а смањити индустријски произведене. Пример јеловника за један дан По устајању: вода, кафа или чај Доручак у 10 сати: 1. мусли, чаша млека, једна воћка или 2. кајгана, тост, кафа/чај; Ужина (када желите): Слаткиш од експандиране житарице (рецимо Бонжита и сл.) Ручак (када желите): 2 парчета пице, домаћи чипс или помфрит, 1 јабука; Ужина (када желите): 1 колач или 1 сладолед или воћка по избору; Вечера у 18 сати: Гриловано бело пилеће месо, 2 кувана кромпира преливена кашиком путера, парени броколи, сладолед. Само 8 минута вежбања Аутори дијете такође препоручују 8 минута вежбања свакога дана.
Молимо Вас да донацијом подржите рад
портала "Правда" као и ТВ продукцију.

Донације можете уплатити путем следећих линкова:

ПАЖЊА:
Системом за коментарисање управља компанија Disqas. Ставови изнесени у коментарима нису ставови портала Правда.

Најновије вести - Ратни извештаји

Најновије вести - ПРАВДА