Најновије

Ево како да победите стрес за пет секунди! (ВИДЕО)

Стрес је део наше свакодневице и заиста га је тешко избећи. Помоћ при опуштању и ослобађању негативне енергије не крије се у лековима, већ у једноставним техникама опуштања које имају позитивно деловање на наш ум, али и тело.

Илустрација (Фото: freedigitalphotos.net)

Наш организам је свакодневно изложен стресу због чега нам тело жуди за опуштањем.

Једна од делотворних техника опуштања, коју већ столећима практикује индијска ајурведска медицина, је техника која се односи на дисање, које се у стресним ситуацијама мења и тако додатно појачава негативне емоције.

Припремили смо вам снимак који приказује геометријске облике који се током одређеног временског раздобља (пет секунди) постепено повећавају и затим враћају у првобитан облик тачке.

Ако желите да пробате најједноставнију технику опуштања урадите следеће:

- посматрајте промене на снимку и покушајте са њима да ускладите дисање.

- вежба креће у тренутку када је геометријски облик сведен на водоравну линију и управо тада креће ваш удах.

- удишите ваздух кроз нос све док се облик повећава, али тако да надувавате и стомак.

- у тренутку када се анимација заустави и почне да се смањује, ви постепено издахните ваздух кроз уста увлачећи и стомак.

- удах и издах поновите пет пута, направите минут паузе па поновите поступак још три пута.

Дисањем се помера дијафрагма, а њено кретање ''масира'' унутрашње органе и тако побољшава пробаву и регулише рад бубрега.

Извор: vesti-online.com

ПАЖЊА:
Поштовани, молимо вас да се у коментарима држите теме текста. Редакција „Правде“ задржава право да скрати или не објави коментаре. Коментаре који садрже говор мржње*, псовке и увреде, као и коментаре који се не односе на вест коју коментаришете - не објављујемо. Такође, неће бити објављиване ни псовке и вулгарности, чак и ако читалац који коментарише уместо целе речи стваља звездице.Коментаре којима нам скрећете пажњу на словне грешке, техничке и друге пропусте не објављујемо, као и коментаре који се односе на уређивачку политику, али ће бити прослеђени уредницима и на томе се захваљујемо.Молимо вас да обратите пажњу на правописну и граматичку исправност коментара које шаљете, као и да пишете малим словима, предност ће имати коментари који су написани без правописних и граматичких грешака, а коментари писани великим словима се неће одобравати.
* Закон о јавном информисању – члан 38: Забрањено је објављивање идеја, информација и мишљења којима се подстиче дискриминација, мржња или насиље против лица или групе лица због њиховог припадања или неприпадања некој раси, вери, нацији, етничкој групи, полу или због њихове сексуалне опредељености, без обзира на то да ли је објављивањем учињено кривично дело.