Најновије

ИЗМЕРИТЕ ОБИМ СТРУКА И ВЕЛИЧИНУ ГРУДЊАКА: Ове бројке вас упозоравају на ваше здравствено стање

Можда вам делује банално али ове бројке вам могу рећи много тога о вашем здрављу.

Илустрација (Фото: pixabay.com)

1. Да ли је обим вашег струка већи од 78цм?

За сваких 2,54цм преко ове вредности, ризик од канцера дебелог црева повећава се за 3%. Обим струка је такође добар индикатор ризика од срчаних обољења, дијабетеса и хипертензије. Умањење обима кроз дијете и физичке активности смањује ризик од свих поменутих обољења.

2. Да ли је величина вашег грудњака 80Д или више?

Број грудњака 80 је просечан, а корпа Д намењена је женама са великим (али не превеликим) грудима. Ипак, статистике показују да жене са овом величином грудњака имају болове у леђима због притиска на кичму. У том случају, пилатес вежбе ће помоћи – њима ћете ојачати мишиће централног дела тела који пружају ослонац кичми.

3. Да ли је обим ваших бутина (појединачно) већи од 58,4цм?

Ако је тако, онда сте изложени већем ризику од срчаних обољења, тврде експерти. Са друге стране, превише мршаве бутине могу да укажу на недовољно укупне мишићне масе, што значи неадекватно искоришћавање инсулина – хормона који претвара шећер из крви у енергију. То повећава ризик од настанка дијабетеса, а последично и срчаних обољења.

4. Да ли сте виши од 174цм?

Амерички научници открили су да висина преко ове вредности незнатно повећава ризик од канцера дојке. Разлог? Хормони раста могу узроковати увећање ткива млечних жлезда. Али немојте да бринете, већ редовно контролишите дојке.

5. Да ли можете јасно да видите даље од 20 метара?

Станите на овој удаљености од паркираног аутомобила. Уколико је ваш вид нормалан требало би јасно да видите бројке и слова на регистрацији, а ако не можете то, обавезно идите код офтамолога. Иако је ваш вид раније био савршен, од средине четрдесетих година живота он почиње да слаби, било на даљину или близину. Управо због тога, могуће је да ће вам бити потребне диоптријске наочаре, или контактна сочива.

6. Да ли можете да издржите 30 секунди радећи пленкинг?

Лезите на стомак, поставите лактове и надланице изнад груди, а потом се подигните од пода одгурујући се стопалима. Исправите леђа и задржите се у овом положају 30 секунди. Ако не можете, онда то значи да су вам мишићи централног дела тела слаби, што изазива болове у доњем делу леђа и лошу равнотежу. Ојачајте овај део тела редовним вежбама.

Извор: Женски магазин

loading...
ПАЖЊА:
Поштовани, молимо вас да се у коментарима држите теме текста. Редакција „Правде“ задржава право да скрати или не објави коментаре. Коментаре који садрже говор мржње*, псовке и увреде, као и коментаре који се не односе на вест коју коментаришете - не објављујемо. Такође, неће бити објављиване ни псовке и вулгарности, чак и ако читалац који коментарише уместо целе речи стваља звездице.Коментаре којима нам скрећете пажњу на словне грешке, техничке и друге пропусте не објављујемо, као и коментаре који се односе на уређивачку политику, али ће бити прослеђени уредницима и на томе се захваљујемо.Молимо вас да обратите пажњу на правописну и граматичку исправност коментара које шаљете, као и да пишете малим словима, предност ће имати коментари који су написани без правописних и граматичких грешака, а коментари писани великим словима се неће одобравати.
* Закон о јавном информисању – члан 38: Забрањено је објављивање идеја, информација и мишљења којима се подстиче дискриминација, мржња или насиље против лица или групе лица због њиховог припадања или неприпадања некој раси, вери, нацији, етничкој групи, полу или због њихове сексуалне опредељености, без обзира на то да ли је објављивањем учињено кривично дело.

Најновије вести - ПРАВДА