Најновије

НЕ ВЕРУЈТЕ: Ово су класични митови о женским трбушњацима

Чврсти и дефинисани стомачни мишићи – ово је жеља већине људи који редовно вежбају. За чврсте мишиће на стомаку није довољно само вежбање, већ и оно шта једете. Ако вежбате и имате пуно телесне масти, врло је вероватно да имате трбушне мишиће, али се не виде. Прва ствар коју морате урадити јесте да изгубите масти на површини. Постоје одређени митови у вези са њима, које данас “разбијамо”.

Илустрација (Фото: Јутјуб)

Исхрана без угљених хидрата

То је мит да исхрана без угљених хидрата помаже да се обликују стомачни мишићи. Угљени хидрати су неопходни за нормално функционисање метаболизма. Морате да правите разлику између угљених хидрата и шећера који се налазе у хлебу и упакованој храни, или који су саставни део тестенина.

Исхрана намирницама са ниским садржајем угљених хидрата може да помогне да контролишете глад и да одржите мање воде у организму, али је генерално негативно искључити их из исхране. Избегавајте колаче, слаткише, газирана пића и храну од белог брашна.

Мушкарци лакше обликују трбушне мишиће

Делимично тачно, јер жене имају више телесне масти на стомаку, док мушкарци имају више мишићне масе. Поред тога, метаболизам им омогућава да сагоре калорије брже.

Кардио вежбе

Кардио вежбе високог интензитета помажу да се сагоре масти око стомака. Ово је један од класичних митова. Кардио вежбе помажу код сагоревања масти, само ако се комбинују са правилном исхраном.

Мишићи и снага су исто

По овој логици, људи који имају обликоване мишиће морају бити јаки. Али то често није тако, а најбољи доказ су деца између 7 и 9 година: они имају изражене мишиће, али нису јаки. Обликовање стомачних мишића је један део тренинга, док је други део дисциплина и воља. Потребно је да држите дијету која укључује поврће, бело месо, пилетину, ћуретину, туну и да ограничите конзумирање белог пиринча и пасте. Запамтите: трбушни мишићи нису константни и захтевају сталне тренинге уколико желите да их одржите.

Извор: Женски магазин

ПАЖЊА:
Поштовани, молимо вас да се у коментарима држите теме текста. Редакција „Правде“ задржава право да скрати или не објави коментаре. Коментаре који садрже говор мржње*, псовке и увреде, као и коментаре који се не односе на вест коју коментаришете - не објављујемо. Такође, неће бити објављиване ни псовке и вулгарности, чак и ако читалац који коментарише уместо целе речи стваља звездице.Коментаре којима нам скрећете пажњу на словне грешке, техничке и друге пропусте не објављујемо, као и коментаре који се односе на уређивачку политику, али ће бити прослеђени уредницима и на томе се захваљујемо.Молимо вас да обратите пажњу на правописну и граматичку исправност коментара које шаљете, као и да пишете малим словима, предност ће имати коментари који су написани без правописних и граматичких грешака, а коментари писани великим словима се неће одобравати.
* Закон о јавном информисању – члан 38: Забрањено је објављивање идеја, информација и мишљења којима се подстиче дискриминација, мржња или насиље против лица или групе лица због њиховог припадања или неприпадања некој раси, вери, нацији, етничкој групи, полу или због њихове сексуалне опредељености, без обзира на то да ли је објављивањем учињено кривично дело.