Најновије

Хапсе Мркоњића?!

Док се Мркоњић са својом драгом Аном проводи по сплавовима,естрадним рођенданима и Аниним хотелским концертима – дотле му надлежни државни органи припремају "другу забаву" на једном другом месту, због "неких ранијих греха"… Наравно, ако се докаже да је грађевински "лисац" Милутин Мркоњић заиста одговоран…

Мркоњић (Фото: Јутјуб)

Наиме, ресорно министарство је Тужилаштву за организовани криминал поднело кривичну пријаву против бившег министра инфраструктуре и саобраћаја, Милутина Мркоњића и са њиме  повезаних неколико лица из Предузеће за путеве Београд,  „Путева „ Ужице и београдске фирме "Планум", Института за путеве и ЈП "Коридори", због основане сумње да су учинили (не)намерне пропусте у градњи "чувене" деонице ауто-пута УБ-Лајковац  у дужини од 12,6 километара!? И на тај начин начинили су штету држави Србији, односно буџету свих нас – у износу од око 10 милиона евра!?
Овај пут у јавности је постао познат од пре две године, по јавном препуцавању бившег ( Милутина Мркоњића) и садашњег ( Зоране Михајловић) министра саобраћаја и грађевине и инфраструктуре, па је и назван "аутопут од њиве до њиве", док је Мркоњић одговарао колегиници да "она појма нема о грађевинарству, те да је он ипак стручан, јер је дипл. грађевински инжињер…"!
Било како било, ова деоница ауто-пута до данашњег дана није пуштена у рад, а на њему су званично констатовани огромни пропусти: пут није за употребу и пре званичне употребе, јер се на многим местима проломио, посебно испред и иза надвожњака због очигледно лоше подлоге, бројна су улегнућа и пукотине… Планирана је комплетна санација дела пута у дужини од скоро 2.500 метара, али тек све аномалије ће се открити када буде званично пуштен у саобраћај и када по њему буду пролазили камиони са  теретом и друга теретна возила…
-Током градње чињени су намерно или случајно, потпуно је свеједно, бројни пропусти – тврди добро обавештен извор Ембарга.- Уграђиван је неквалитетни материјал, нису рађени преко потребни атести материјала, није било правог надзора, контрола рада по пројекту, а знамо да је министар Мркоњић грађевински инжињер и да је нон-стоп био на терену… Мркоњић се хвалио на сва уста овом градњом, а на крају је очигледно "испала интересна спрега" руководства фирми које су градиле, надзорних органа и ресорног министра?!
Прича о градњи овог дела ауто-пута ( УБ-Лајковац) кроз Србију почела је 2010. године, када је у Лајковачком селу Непричава, Мркоњић помпезно најавио ове радове на Коридору 11 на којој је требало изградити и 12 мостова! Ондашњи министар за инфраструктуру Милутин Мркоњић ( садашњи почасни председник СПС-а) озваничио је посао  са подизвођачима,  Предузеће за путеве Београд "Путевима" Ужице, ГП "Планум" из Земуна, док су као надзорни органи одређени Институт за путеве Србије и ЈП Коридори. Тада је саопштен и рок за завршетак послова 17 месеци!?
Све неправилности ове несхватљиво дуге градње релативно мале деонице  ауто-пута УБ-Лајковац урадио је ЦИП. Уз кривичну пријаву тужилаштву је достављен и њихов стручни налаз:
-Несхватљиво је, да се нешто такво десило, кад сви знамо, да се радило под будним оком министра Мркоњића! Обилазио их је скоро даноноћно, био у сталном контакту са надзорним органима, у свему је директно учествовао! – прича добро обавештен извор Ембарга. – Њему као грађевинском инжињеру такве ствари нису смеле да промакну, осим ако ….Сви знамо, колико се хвалио, да  је од "свог друга Слобе" добио орден хероја за брзу и успешну обнову земље, порушене НАТО бомбама… Али, ова деоница пута градила се пуне четири године? Само 12 километара!? Чудно, зар не?
Паре за овај посао биле су обезбеђене из буџета Републике Србије, односно наручилац и инвеститор  била је држава Србија и то ју је коштало 80 милиона евра! Паре су обезбеђене из Националног инвестиционог плана.
Саговорник посебно истиче некарактеристичне путеве новца, односно начин на који су обављања плаћања за овај, сада је очигледно, неквалитетно урађен посао:
-Плаћало се по грађевинским ситуацијама, па је све ишло преко министра финансија Динкића, али су прво рачуни стизали министарству за инфраструктуру, па су их они прослеђивали банкама, које је пре тога одобравало министарство фианнсија!? Замршено до зла бога…
Држава Србија сада има двоструки проблем. Прво што је пут неупотребљив за саобраћај и поправка  ће дебело коштати. И други проблем, што гаранција за радове истиче у јануару идуће године… Нагомилани проблеми. Дело хероја рада,критичара сваке власти, осим оних у којима је он био… "Премијер лезбејка - симбол колонијалне демократије у Србији". Више о томе читајте ОВДЕ.
Извор: embargo.rs

Бонус видео

Милутин Мркоњић о избору фирми за изградњу аутопута

Молимо Вас да донацијом подржите рад
портала "Правда" као и ТВ продукцију.

Донације можете уплатити путем следећих линкова:

ПАЖЊА:
Системом за коментарисање управља компанија Disqas. Ставови изнесени у коментарима нису ставови портала Правда.

Најновије вести - Ратни извештаји

Најновије вести - ПРАВДА