Према распореду лансирања ракете, једна од двије даљински управљане- X-37Б летелице ваздухопловних снага полетеће у следећој мисији на ракети Атлас В, 16. маја из ваздухопловне станице Кејп Канаверал на атлантској обали Флориде.
Током последњег лета, у септембру 2017. године, лансиран је за тестирање Напредни структурно уграђени топлотни распршивач 2, експериментална топлотна цев кориштена за управљање температурним протоцима. Пре него што је последњи ОТВ пао у октобру 2019., у орбити је био 779 дана.
Свемирски авион у облику сандука величине камиона делује на висинама од 110 до 500 миља. Међутим, према ваздухопловству, део мисије X-37Б је једноставно развој технологије свемирских авиона за вишекратну употребу. Технологију испитују разне државе, као и приватне фирме попут Вирџин Галактик.
„Технологије које се тестирају у програму укључују напредне смернице, навигацију и контролу, системе топлотне заштите, авио електронику, високотемпературне конструкције, конформну вишеструку изолацију, лагане електромеханичке системе лета, напредне погонске системе, напредне материјале и самостални орбитални лет, повратак и слетање “, додаје Ратно ваздухопловство.
Америчка свемирска агенција НАСА својевремено је управљала свемирским шатлом, који донекле подсећа на X-37Б и који је радио слично, али ти су шатлови повучени. X-37 је првобитно развила НАСА крајем 1990-их, али програм је 2004. године предат Агенцији за напредне истраживачке пројекте у области одбране (ДАРПА), техничкој лабораторији Пентагона, када је програм постао тајна, преноси Space. com. Први лет је био 2010. године.
Прочитајте ОВДЕ анализу - Запад прави од Кине свог непријатеља бр. 1 – претвара је у мету каква су били СССР и ислам!
Извор: logicno. com




