Најновије

НЕЋЕ БИТИ ВИШЕ 120 НА САТ: Мења се ограничење брзине на српским аутопутевима!

Потпредседница Владе и министарка грађевинарства, саобраћаја и инфраструктуре Зорана Михајловић каже да подржава најављену меру МУП-а да се возачима мери средња брзина на ауто-путу. Михајловићева најављује и да ће предложити да се максимална брзина на ауто-путу повећа са 120 на 130 километара на сат, као што је у европским земљама.

Аутопут Београд-Ниш (фото: Јутјуб принтскрин)

"Свака мера која може да помогне да имамо већу безбедност саобраћаја је добродошла", навела је Михајловићева одговaрајући на питања новинара на Коридору 10.
Подсетила је да је то министарство, такође, задужено за безбедност саобраћаја.
"Мислим да је то добро, (најављена мера МУП-а) постоји у неким другим државама, било би и у Србији. Како рече директор 'Коридора Србије' – ускоро ћемо имати најмодернији ауто-пут. Можда, такође, треба размишљати и то ће бити једaн од мојих предлога да разговaрамо са свима – да дођемо и на ону европску брзину за ауто-путеве, а то је 130 километара на сат", нагласила је министарка.
Михајловићева је рекла да Србија може да повећа ту брзину на ауто-путу пошто се много улаже у одржавање.
"Имамо, заиста, модеран ауто-пут и покренућу то питање", додала је министарка.
На питање за колико је она својим возилом прешла ауто-пут од Београда до Ниша, Михајловићева је рекла да је вожња трајала укупно три сата и да су возили по пропису.
"Дошла сам раније у обилазак градилишта, заборавља се да ми само кроз Грделичку клисуру немамо ауто-пут. Возили смо како треба", додала је Михајловићева.
Србија спремна да гради ауто-пут до Сарајева
Србија је спремна да гради ауто-пут Београд–Сарајево и већ је урађена студија изводљивости, али БиХ мора да се договори о рути на њиховој територији, истиче Михајловићева.
"Од самог почетка Србија је потпуно спремна да гради ауто-пут ка Сарајеву, када смо имали заједничке седнице владе, то је договорено. Са српске стране постоји чак и студија изводљивости и тачно се зна која ће рута бити, али још није јасна рута кроз БиХ, ту мора да постоји договор унутар БиХ. На тај договор не може да утиче Србија", рекла је одговарајући на питања новинара.
Каже да БиХ није потписала ни Споразум о транспортној заједници, као и да још није обезбедила сву документацију за пројекат изградње моста Љубовија–Братунац.
Према њеним речима, може да се деси да имамо мост а да не може да се користи, јер БиХ није завршила документацију.
"Мислим да неке ствари морају да буду изнад политике, а то је бољи живот грађана и повезивање грађана. Мост и пут су добри за свакога, које год националности и вере био", нагласила је Михајловићева.
Михајловићева је критиковала извођаче радова на делу Коридора 10 од Српске куће до Левосоја, у близини Бујановца, и затражила да појачају радове како би та деоница била готова у предвиђеном року – до новембра.
Током обиласка радова, заједно са директорима "Коридора" и "Путева Србије", Зораном Бабићем и Зораном Дробњаком, министарка је затражила од извођача да повећају број радника и машина.
Реч је о веома важној деоници Коридора 10, дугој 8,06 километара.
"То је једина деоница Коридора 10 где је главни извођач конзорцијум домаћих компанија: 'Ратко Митровић' и 'Србија ауто-пут', за много домаћих подизвођача", истакла је министарка.
Рок за завршетак је новембар, подсетила је Михајловићева и указала да су извођачи отприлике на половини радова.
"Радови морају да буду интензивнији. Влада је обезбедила новац, дозволе, препројектовање – јер је корито Јужне Мораве било проблематично. Пројекат је био веома стар. Мој утисак је да је ово градилиште мало више нашминкано него што у стварности јесте, зато ћемо интензивирати наше посете, које ће бити ненајављене", каже Михајловићева.
Поручила је и да радници морају да имају заштитну опрему пошто је примећено да се о томе не води довољно рачуна. Са регистрације аутомобила избацују се сва српска слова латинице, она са квачицама, а и сва страна слова, осим једног, прочитајте ОВДЕ које страно слово је привилеговано да остане. Извор: РТС

Бонус видео

Молимо Вас да донацијом подржите рад
портала "Правда" као и ТВ продукцију.

Донације можете уплатити путем следећих линкова:

Бонус видео

На немачком аутопуту возио је 240 на час
ПАЖЊА:
Системом за коментарисање управља компанија Disqas. Ставови изнесени у коментарима нису ставови портала Правда.

Колумне

Најновије вести - Ратни извештаји

VREMENSKA prognoza

Најновије вести - ПРАВДА