Najnovije

AFERA KORIDOR 11: Evo šta je "pod velom tajne" od ključnih informacija i "nije predmet objavljivanja"

Neke od odgovora trebalo bi da da bivši ministar infrastrukture Milutin Mrkonjić, ali još i 13 osoba, protiv kojih je podneta krivična prijava upravo zbog ovog dela Koridora 11 koji, ispostavlja se, nije urađen kako treba.

Oštećenja na neotvorenom putu (Foto: Jutjub)

Kako se našla glina u asfaltu, kako su nastala oštećenja na nekorišćenom putu, ko je radio izveštaje a ko nadzor nad ovom deonicom, samo su neke od informacija koje nedostaju.
Krivičnu prijavu podnelo je aktuelno Ministarstvo građevinarstva saobraćaja i infrastrukture na čelu sa Zoranom Mihajlović.

Deonica bez nadzora

Tek pošto je podneta krivična prijava, na videlo je izašlo da izgradnja deonice duge 12,5 kilometara nije bila ni pod kakvim nadzorom od kraja decembra 2012. do kraja marta 2013. godine.

Stručni nadzor i tehnički pregled

Stručni nadzor nad radovima nakon marta 2013. godine pa sve do novembra 2015. godine, bio je poveren preduzeću “Koridori Srbije”, koje je bilo i investitor radova na ovoj deonici, tako da je praktično kontrolisalo samo sebe.
Kako kažu u ovom preduzeću, tehnički pregled deonice Ub-Lajkovac izvršio je Gradski Zavod za veštačenja Beograd. Međutim, sva dokumentacija u vezi sa tim “ne može biti predmet objavljivanja”, odnosno tajna je.

Tajna je i nadzor

- Izveštaji nadzora redovno su dostavljani uz privremene situacije investitoru u skladu sa propisanim procedurama. Sadržaj istih praćen je obimnom dokumentacijom čija priroda nije takva da može biti javno dostupna - navode “Koridori Srbije”.

Put završen bez problema

Ono što je takođe zanimljivo jeste da tokom čitave gradnje deonice Ub-Lajkovac, od 2010. godine, pa naredne četiri godine, niko nije primetio ništa sporno. Još zanimljivije je što je nakon završetka radova, pa sve do danas, tačnije više od dve godine, put stajao nekorišćen, a niko nije primetio nekakvu nepravilnost.
Pročitajte OVDE koje će to "remek delo" kako ga je nazvao Aleksandar Vučić, morati da se ruši pre otvaranja?
Izvor: Blic

Bonus video

Mihajlović: Na delu puta Ub - Lajkovac pukotine, rađeno protivzakonito.

Bonus video

Materijal korišten za gradnju autoputa Ub-Lajkovac u Srbiji lošeg je kvaliteta, kao i izvedeni građevinski radovi. 
Pokazala je to stručna analiza obavljena nakon što su se na autoputu koji se ne koristi pojavile pukotine. 
Tokom izgradnje koja je trajala četiri godine i tri meseca nije postojao ni nadzor nad građevinskim radovima.
Molimo Vas da donacijom podržite rad
portala "Pravda" kao i TV produkciju.

Donacije možete uplatiti putem sledećih linkova:

PAŽNJA:
Sistemom za komentarisanje upravlja kompanija Disqas. Stavovi izneseni u komentarima nisu stavovi portala Pravda.

Najnovije vesti - Ratni izveštaji

Najnovije vesti - PRAVDA