Najnovije

AFERA KORIDOR 11: Evo šta je "pod velom tajne" od ključnih informacija i "nije predmet objavljivanja"

Neke od odgovora trebalo bi da da bivši ministar infrastrukture Milutin Mrkonjić, ali još i 13 osoba, protiv kojih je podneta krivična prijava upravo zbog ovog dela Koridora 11 koji, ispostavlja se, nije urađen kako treba.

Oštećenja na neotvorenom putu (Foto: Jutjub)

Kako se našla glina u asfaltu, kako su nastala oštećenja na nekorišćenom putu, ko je radio izveštaje a ko nadzor nad ovom deonicom, samo su neke od informacija koje nedostaju.

Krivičnu prijavu podnelo je aktuelno Ministarstvo građevinarstva saobraćaja i infrastrukture na čelu sa Zoranom Mihajlović.

Deonica bez nadzora

Tek pošto je podneta krivična prijava, na videlo je izašlo da izgradnja deonice duge 12,5 kilometara nije bila ni pod kakvim nadzorom od kraja decembra 2012. do kraja marta 2013. godine.

Stručni nadzor i tehnički pregled

Stručni nadzor nad radovima nakon marta 2013. godine pa sve do novembra 2015. godine, bio je poveren preduzeću “Koridori Srbije”, koje je bilo i investitor radova na ovoj deonici, tako da je praktično kontrolisalo samo sebe.

Kako kažu u ovom preduzeću, tehnički pregled deonice Ub-Lajkovac izvršio je Gradski Zavod za veštačenja Beograd. Međutim, sva dokumentacija u vezi sa tim “ne može biti predmet objavljivanja”, odnosno tajna je.

Tajna je i nadzor

- Izveštaji nadzora redovno su dostavljani uz privremene situacije investitoru u skladu sa propisanim procedurama. Sadržaj istih praćen je obimnom dokumentacijom čija priroda nije takva da može biti javno dostupna - navode “Koridori Srbije”.

Put završen bez problema

Ono što je takođe zanimljivo jeste da tokom čitave gradnje deonice Ub-Lajkovac, od 2010. godine, pa naredne četiri godine, niko nije primetio ništa sporno. Još zanimljivije je što je nakon završetka radova, pa sve do danas, tačnije više od dve godine, put stajao nekorišćen, a niko nije primetio nekakvu nepravilnost.

Pročitajte OVDE koje će to "remek delo" kako ga je nazvao Aleksandar Vučić, morati da se ruši pre otvaranja?

Izvor: Blic

Bonus video

Mihajlović: Na delu puta Ub - Lajkovac pukotine, rađeno protivzakonito.

Bonus video

Materijal korišten za gradnju autoputa Ub-Lajkovac u Srbiji lošeg je kvaliteta, kao i izvedeni građevinski radovi. 

Pokazala je to stručna analiza obavljena nakon što su se na autoputu koji se ne koristi pojavile pukotine. 

Tokom izgradnje koja je trajala četiri godine i tri meseca nije postojao ni nadzor nad građevinskim radovima.

PAŽNJA:
Poštovani, molimo vas da se u komentarima držite teme teksta. Redakcija „Pravde“ zadržava pravo da skrati ili ne objavi komentare. Komentare koji sadrže govor mržnje*, psovke i uvrede, kao i komentare koji se ne odnose na vest koju komentarišete - ne objavljujemo. Takođe, neće biti objavljivane ni psovke i vulgarnosti, čak i ako čitalac koji komentariše umesto cele reči stvalja zvezdice.Komentare kojima nam skrećete pažnju na slovne greške, tehničke i druge propuste ne objavljujemo, kao i komentare koji se odnose na uređivačku politiku, ali će biti prosleđeni urednicima i na tome se zahvaljujemo.Molimo vas da obratite pažnju na pravopisnu i gramatičku ispravnost komentara koje šaljete, kao i da pišete malim slovima, prednost će imati komentari koji su napisani bez pravopisnih i gramatičkih grešaka, a komentari pisani velikim slovima se neće odobravati.
* Zakon o javnom informisanju – član 38: Zabranjeno je objavljivanje ideja, informacija i mišljenja kojima se podstiče diskriminacija, mržnja ili nasilje protiv lica ili grupe lica zbog njihovog pripadanja ili nepripadanja nekoj rasi, veri, naciji, etničkoj grupi, polu ili zbog njihove seksualne opredeljenosti, bez obzira na to da li je objavljivanjem učinjeno krivično delo.

Najnovije vesti - Ratni izveštaji

Najnovije vesti - PRAVDA