RUSI LASEROM UNIŠTILI ASTEROID: Najveći deo krhotina sagoreo u atmosferi!

Naučnici iz moskovskog fizičko-tehničkog instituta, u saradnji sa grupom drugih specijalista, izmislili su model potencijalno opasnog asteroida, koji su nakon toga uspešno uništili laserom.

Ilustracija (Foto: Pixabay.com)

Eksperiment je pomogao istraživačima da odrede tačnu masu nuklearnog naboja koji je potreban za zaštitu od mogućeg sudara nebeskog tela sa Zemljom.

Tako su naučnici otkrili da je za uništenje asteroida od 200 metara potrebna bojeva glava sa tri megatone eksploziva ekvivalentnog trotilu.

Takođe je izvesno da su u toku istraživanja korišćena tri tipa laserskih uređaja -  "Iskra-5", "Luč" i "Saturn".

Po mišljenju istraživača, nakon što se asteroid uništi, veliki deo otpada će jednostavno sagoreti u atmosferi, a ostatak čestica će pasti na Zemlju bez ikakvih posledica.

Pročitajte OVDE sve o najvećoj hladnoratovskoj zaveri.

Izvor: Glas Moskve

Kada bi veliki asteroid udario u zemlju...

Poštovani, molimo vas da se u komentarima držite teme teksta. Redakcija „Pravde“ zadržava pravo da skrati ili ne objavi komentare. Komentare koji sadrže govor mržnje*, psovke i uvrede, kao i komentare koji se ne odnose na vest koju komentarišete - ne objavljujemo. Takođe, neće biti objavljivane ni psovke i vulgarnosti, čak i ako čitalac koji komentariše umesto cele reči stvalja zvezdice.Komentare kojima nam skrećete pažnju na slovne greške, tehničke i druge propuste ne objavljujemo, kao i komentare koji se odnose na uređivačku politiku, ali će biti prosleđeni urednicima i na tome se zahvaljujemo.Molimo vas da obratite pažnju na pravopisnu i gramatičku ispravnost komentara koje šaljete, kao i da pišete malim slovima, prednost će imati komentari koji su napisani bez pravopisnih i gramatičkih grešaka, a komentari pisani velikim slovima se neće odobravati.
* Zakon o javnom informisanju – član 38: Zabranjeno je objavljivanje ideja, informacija i mišljenja kojima se podstiče diskriminacija, mržnja ili nasilje protiv lica ili grupe lica zbog njihovog pripadanja ili nepripadanja nekoj rasi, veri, naciji, etničkoj grupi, polu ili zbog njihove seksualne opredeljenosti, bez obzira na to da li je objavljivanjem učinjeno krivično delo.