“U celoj Grdelici ima preko 50.000 metara kvadratnih kosina koje se stabilizuju u cilju izgradnje autoputa. U ovom slučaju je skliznulo 150 kvadrata, što predstavlja svega 3 promila od ukupne površine kosina. Ovakve situacije su normalne na velikim i zahtevnim projektima“, tvrde u Koridorima. Radovi na Koridoru 10 se finansiraju iz kredita Evropske investicione banke. Pored poptornih zidova i same trase autoputa kroz Grdelički klisuru, najteže deonice na ovom koridoru, gradi se još 30 glavnih i 108 sporednih mostova, sa paralelnim putevima. Ta deonica Koridora 10 trebalo je, prema ranijim najavama zvaničnika, da bude završena do kraja prvog kvartala ove godine, ali je evidentno da je rok probijen. Pogledajte OVDE i zašto ombudsman istražuje rad beogradske Hitne pomoći. Izvor: AloNe znam da li je ovo istina,potporni zid kod Predojana,koridor 10.Lepo ukorićeno. Možda je fotomontaža pic.twitter.com/wz6g6ulo1l
— PINUP (@BMALENIC) April 13, 2017
Cvijetin Milivojević: Za sada bez dobrog naslova
Pravo na pravdu – Ima li pravde – Nepravdom protiv pravde