VANZEMALJCI NAS ŠPIJUNIRAJU I TO SA OKOLNIH ASTEROIDA: Poznati naučnik izneo tvrdnju koja je šokirala svet, a skroz je logična!

Inteligentni vanzemaljci mogli bi da nas špijuniraju pomoću robotskih sondi taktički smeštenih na obližnjim svemirskim asteroidima, tvrdi ugledni američki naučnik DŽejms Benford.

NLO (Foto: pixabay. com)

Ovu ideju je prvi objavio radiofizičar Stanford Ronald Brejsvel još 1960. godine, a Benford u časopisu Astronomical Journal sugeriše da bi očigledno mesto za ove sonde, ili "vrebače", moglo biti na asteroidima blizu Zemlje, poznatim kao "ko-orbitalni objekti".

Kao što ime sugeriše, ove svemirske stene kruže Zemljom istovremeno kada kruže i oko Sunca - iako su predaleko da bi se smatrale satelitima.

Mali broj (manje od 20) ovih objekata je pronađen a najbliži je 2016 XO3, mali asteroid koji je NASA opisala kao "stalnog pratioca Zemlje" skoro čitav vek. Prema Benfordu, blizina ovih svemirskih stena Zemlji čini ih idealnim mestom za postavljanje sondi koje bi nas špijunirale.

"Ovi predmeti na Zemlji pružaju idealan način da posmatramo naš svet iz sigurnog prirodnog objekta", objašnjava se u njegovom radu.

Predlaže da astronomi hitno istraže ovaj objekat.

"Morali bi da se usmerimo prema njegovom osmatranju, kako u elektromagnetnom spektru i planetarnom radaru, tako ih posećivati i sondama", piše on.

Možda nije iznenađujuće što se svi svemirski naučnici ne slažu sa Benfordovom ocenom svemirskog kamenja.

"Kolika je verovatnoća da će vanzemaljska sonda biti na jednoj od ovih orbitala? Očigledno je krajnje malo verovatno", rekao je fizičar i astrobiolog Pol Dejvis za "Live Science".

"Ali ako ne košta puno da pogledamo, onda zašto ne? Čak i ako ne nađemo E.T., možda ćemo pronaći nešto zanimljivo", rekao je on.

Inače, Kina planira da pošalje svemirsku letelicu na asteroid 2016 HO3 2022. godine, kako bi prikupila uzorke stena, a to bi bila dobra prilika za izviđanje "vrebača".

Pročitajte OVDE  kakvo je to čudo snimila NASA.

Izvor: Kurir/Mirror