Најновије

(18+) ЕРОТСКА ИСПОВЕСТ На мору, изашла сам напоље да питам колегу да ми да...

На крају лета пре три године отишла сам на море изненада и без великих припрема онако случајно да се одморим и уживам. Пут и јутро кад сам стигла нису обећавали добар провод и уживање али све што се тада десило тотално је изменило мој живот.То јутро сам се на рецепцији посвађала са једним колегом око смештаја, али опет незнајући да ће ме судбина баш после неког времена сместити у собу до његове. После неког времена незнајући да је он баш тај безобразник почео је да ми се удвара и добацује а мени је било симпатично јер није био вулгаран а ипак занимљив.

Илустрација (Фото: sophisticatedignorance.net)

На плажи смо се виђали али тада међу нама ничег није било. То вече после вечере била сам уморна од пута и отишла сам да спавам.Негде око пола три ујутро осетила сам како је неко под прозором.Открила сам завесу и видела колегу како седи на веранди уз море. Пошто ми се више није спавало изашла сам да попушим цигарету. Колега је био изненађен, али се видело и да ме је гледао онако испод ока као да би ме по*бао.Ја сам мислила да то умишљам и нисам пуно обраћасла пажњу. Шум мора и топла летња ноћ су ме намамиле да сиђем међу стене испод куће.Села сам међу стене и осетила да је неко иза мене на степеницама погледала сам и видела колегу.Био је симпатичан и онако на месечини чинио ми се јако напаљен. Сишао је и сео поред мене и онако необавезно ми је понудио и да ме измасира а ја одушевљена пристадох. После краће масаже осетила сам како ми његова рука склизну међу груди и тргла сам се, али било је тако лепо да ништа нисам рекла већ сам му допустила да ме мази. Пољубио ме за врат, а за трен ока његова рука је била у мојим гаћицам. Сагла сам се и почела да га орално задовољавам тако снажно да сам чула како колега цвили од узбуђења, а ја сам почела све јаче и јаче да га орално задовољавам. Само сам чула колегу који каже сад ћеш видети кога си ти завела и шта ћу да ти радим. Узео ме у наручије и снажно ме бацио на песак,скинуо ми гаћице. Почела сам да свр*авам скоро у моменту.После тога сам свр*ила још неколико пута и све јаче и јаче. Следећих дана смо ишли по разним плажама и испробавали разне ствари.Нисам ни слутила колико ће ми то летовање променити поглед на с*кс и живот. Погледајте ОВДЕ, док сам учила француски језик добила сам…. Извор: Komicnistatusi.rs

Бонус видео

Молимо Вас да донацијом подржите рад
портала "Правда" као и ТВ продукцију.

Донације можете уплатити путем следећих линкова:

ПАЖЊА:
Системом за коментарисање управља компанија Disqas. Ставови изнесени у коментарима нису ставови портала Правда.