ВАНЗЕМАЉСКИ МАТЕРИЈАЛ ОТКРИВЕН У СНЕГУ НА АНТАРКТИКУ! Свет у шоку! Научници пронашли гвожђе међузвезданог порекла!

Научници из Немачке дошли су до пола тоне снега из поларне истраживачке станице лоциране у незагађеној зони Антарктика. Отопили су снег у Европи да би извукли појединачне атоме изотопа гвожђа који се ретко налази на Земљи и који би могао да представља трагове веће звездане експлозије.

Антарктик (Фото: pixabay. com)

Честице које су радиоактивне и ретко се налазе на Земљи пронађене су у снегу и наводно су пале са свемирском прашином пре око две деценије.

Према речима истраживачког тима, Сунчев систем тренутно путује кроз такозвани Локални међузвездани облак. Они претпостављају да ово подручје има неке честице гвожђа-60 створене звезданим експлозијама током последњих неколико милиона година, како је открило претходно истраживање. Научници су закључили да би ови трагови милионима година старе супернове још увек могли да стигну на површину наше планете.

Да би то доказали, узели су пола тоне снега са Кохненове поларне истраживачке станице, растопили га у Минхену и користили акцелератор честица да би добили појединачне атоме ретког изотопа. Након што су одбачене теорије да се гвожђе-60 појавило из Сунчевог система или као резултат нуклеарних проба, претпоставка да је доспео са међузвезданог облака који путује кроз наш систем последњих 40-50.000 година добила је снажне доказе.

Одбацујући земаљске и космогене изворе, закључили смо да смо први пут пронашли гвожђе-60 међузвезданог порекла на Антарктику -  закључили су научници.

Тренутно планирају да проучавају ледену шкољку Антарктика у потрази за ретким изотопом у снегу који датира још из времена кад је Земља ушла у Локални међузвездани облак.

О мистериозном руском кратеру, око кога људи умиру а дрвеће расте невероватном брзином, сазнајте ОВДЕ.

Извор: rs.sputniknews. com