Најновије

ЗАР ОПЕТ? Ђоковић поново погодио судију у главу (ВИДЕО)

Новак Ђоковић у мечу осмине финала Ролан Гароса против Карена Хачанова поново је погодио судију лоптицом у главу.

Новак Ђоковић (Фото: Јутјуб)

Овога пута није било никакве дилеме да ли је први рекет света прекршио правила. Наравно да није!

Овог пута све се десило из игре, али је интересантно да се баш Новаку поново догодио овакав пех.

Одличан је био сервис Хачанова, Ђоковић је покушао да га врати, а уместо ритерна, погодио је линијског судију у главу.

Као што је познато Ђоковић је дисквалификован са Ју-Ес опена јер је линијског судију погодио лоптицом у врат.

Како је Србин нокаутирао Американца, погледајте ОВДЕ.

Извор: Вечерње новости

Бонус видео

Молимо Вас да донацијом подржите рад
портала "Правда" као и ТВ продукцију.

Донације можете уплатити путем следећих линкова:

ПАЖЊА:
Системом за коментарисање управља компанија Disqas. Ставови изнесени у коментарима нису ставови портала Правда.

Најновије вести - Ратни извештаји

VREMENSKA prognoza

Најновије вести - ПРАВДА

Urbancube