Занимљива научна студија показала је како испијање кофеинских напитака утиче на повечану потрошњу купаца. Научници су испитивали какво дејство имају кафа и други напици богати кофеином и дошли до занимљивих података да је њихово испијање повезано са лакшом куповином.
Наиме, у студији се наводи да испијање кафе утиче на импулсивнију куповину јер је познато да је кафа јак стимуланс, који је поред тога лако доступан.
Фото: Pixabay
Занимљиво је да ово највише утиче на куповину "лепих" производа, као што су мирисне свеће, масажери, декоративни предмети... што се објашњава тиме да испијање кафе доводи људе у стање опуштања.
Истраживачи мисле да унос кофеина има овај ефекат на понашање потрошача јер појачава узбуђење, које се доживљава као стање активације и будности и може да варира од екстремне поспаности до екстремног узбуђења.
Приликом веће будности, после испијања енергетских напитака, потрошачи имају бољу перцепцију приликом посматрања карактеристика производа што доводи до бољег запажања, а затим и куповине.
Извор: К1 info