Najnovije

POŠTEDITE NAS VAŠEG MUZIČKOG UKUSA: Estradni mag objasnio kako pobediti na Evroviziji, a njegov predlog pevača će vas šokirati! (VIDEO)

Poznati hrvatski estradni menadžer i pi-ar strateg Vedran Strukar, koji, osim s Nives Celzijus, sarađuje i sa Dinom Merlinom, Lepom Brenom, te bendom Barabe, poslao je otvoreno pismo HRT-u, odnosno objavio status upućen HRT-u na svom Fejsbuk profilu. Kritike koje je izneo u prvom delu pisma na račun Hrvatske televizije, u potpunosti se mogu prepisati i na RTS i one koji odlučuju o srpskom predstavniku. Kako znamo, srpski predstavnik Tijana Bogićević je prošla katastrofalno, upravo zato jer nije poštovano ono što je naveo Strukar za hrvatskog predstavnika koji je prošao mnogo bolje.

Tijana Bogićević, srpska predstavnica na Evroviziji, koja se nije plasirala ni na finalno veče (foto: Jutjub printskrin)

Podsetimo, pre same finalne večeri, Strukar je procenio kako, iako Žak ima odličnu pesmu i izvanredne vokalne sposobnosti, Hrvatska neće odneti pobedu iz jednog razloga: 'samo zato jer nema projektne strategije niti jasno artikulisane PR vrednosti kako bi brojni evropski mediji u tome pronašli keč za dodatnu promociju i poguranac. A bez toga - sve je uzaludno. Šteta! Nedostaje mu genije u timu, kao što je kolega Saša Mirković, koji je pre tačno deset godina celoj Evropi pokazao kako se talentom i kreativnim idejama s praktično nepostojećim budžetom može doći do pobede (tada je na Evrosongu u Helsinkiju u Finskoj trijumfovala Srbija, a predstavljala ju je Marija Šerifović)'.
Danas se, motovisan zadnjim porukama s nacionalne televizije, odakle poručuju da se jave oni koji misle da znaju bolje - Strukar odvažio nadležnima za projekat Evrosong, poslati recept za uspeh.

NJegovo otvoreno pismo prenosimo u celosti:
OTVORENO PISMO HRT-u
Poštovani!
Motivisan Vašim vrludanjem zadnjih godina oko izbora pesme i izvođača koji će nas predstavljati na Evrosongu i Vašim sarkastičnim pozivom "ako neko ima nešto pametnije da to i predloži" nakon 20-godišnjeg medijskog iskustva u šou biznisu, slobodan sam Vam savetovati sledeće.
Pre nego što predložim dve konkretne PR strategije za koje smatram da nas mogu plasirati u sam vrh Evrosonga dogodine, evo nekoliko nužnih preduslova.
Pesma. Pesma je jedan od ključnih faktora i treba biti lako pamtljiva i energična kako bi već nakon prvog slušanja publici širom Evrope ušla u uho. Uopšte nam nije potreban pompezan izvođač koji se na Evrosongu želi dokazati da zna da peva nego izvođač korektnih glasovnih mogućnosti koji nas u lajv izvedbi neće osramotiti, ali i koji ima snažnu harizmu i deluje simpatično u neposrednom kontaktu. Na toj pozornici konkurencija se međusobno kolje već decenijama, delegacije koriste brojne adute i trikove kako bi se nametnuli publici u te tri minute i zaista nema potrebe za filozofiranjem što često zadnje godine slušamo s naše "dalekovidnice".
Autori. Zašto potcenjujemo domaće autore? Hrvatska ima toliko sjajnih i plodnih kompozitora, tekstopisaca, producenata, aranžera, a našim predstavnicima i "izbornicima" na HRT-u zadnjih godina domaći autori su smetnja umesto da budu partneri te ih otvoreno šikaniraju. Sinergija u ekipi time bi bila puno veća. Poštedite nas vlastitog muzičkog ukusa i poštujte trendove koje voli publika kako u zemlji, tako i u celoj regiji i Evropi. Nema nikad uspeha ako ignorišete ukus publike.
Novac. Sredstva koja HRT koristi za naše učestvovanje na Evrosongu ne treba trošiti da službena delegacija Evrosong koristi kao godišnji odmor za sebe, svoje prijatelje i porodicu, nego da se sredstva umesto na reprezentaciju za sebe po najskupljim restoranim i hotelima za njih same, namenski troše za što kvalitetniji i atraktivniji video spot, medijsku promociju te scenski nastup. Žalosno je da se više novaca troši kako bi se na Evrosongu provodile žene, deca, babe i stričevi i/ili ostali koji s nastupom nemaju veze umesto da se ta sredstva ulažu u produkciju izvođača.
Ako se budu poštovali gore navedeni predlozi, evo i dve konkretne PR strategije u kojima hrvatski predstavnik, apsolutno tvrdim, dogodine neće silaziti s naslovnica svetskih medija i time nas u startu učiniti favoritima. A kao što svi jako dobro znamo, onaj ko se među prvima prometne u favorita, prva tri mesta na kladionicama, doslovno uvek na kraju pobeđuje.
1. IVO JOSIPOVIĆ I ANDREA ŠUŠNJARA
Bivši hrvatski predsednik profesionalni je muzičar, pijanista i kompozitor. Nikad na Evroviziji nije nastupao neki državnik. To je već potpuni kuriozitet koji će privući maksimalnu pažnju. Zamislite sad Mister prezidenta Josipovića na klaviru i slatku Andreu stilizovanu kao Merilin Monro u ljubavnoj baladi. Nema medija u Evropi koji ih neće upoređivati s DŽej Ef Kejom i Merilin; da ne govorimo o medijskoj histeriji koja će dominirati ako se kreativno doradi njihov scenski nastup o čemu možemo naknadno diskutovati. Pesma mora biti ljubavne tematike jer bi iskorak u drugom pravcu srušio kompletnu sliku.
2. SESTRA DIJANA LONČAREK & CO.
Ovaj slavuj iz Velike Pačetine, uverio sam se lično, ima takvu zaraznu pozitivnu harizmu da je ne možete ne obožavati već prilikom upoznavanja. Časna sestra Dijana sjajno peva, fantastično je talentovana za ples i glumu i njen angažman zaista bi mogao biti pun pogodak. Zamislite sada da joj na sceni pridružimo prateće vokale još pet različitih etničkih porekla i da nastupe s moćnom, plesnom energičnom pesmom, radnog naslova, primera radi, "Love is all around us". Podrazumeva se da bi takav nastup neodoljivo podsećao na Vupi Goldberg i film "Časne sestre nastupaju", ali to nam zapravo samo olakšava posao. Naša časna sestra Dijana s još pet pratećih vokala (crnkinja, muslimanka, Azijatkinja, itd..) poslala bi u svet vrlo jasnu sliku tolerancije koju Evrosong toliko promoviše. Nemojte zaboraviti i afinitete evrovizijske publike koja od pamtiveka uvek izdašno svojim glasovima nagrađuje takve ekperimente. Verujem da se i naš dobri i simpatični papa Franjo ne bi mogao ne oglasiti na ovu slatku muzičku priču i zato već sutra možete planirati Evrosong u Hrvatskoj 2019. godine.
Pre komentarisanja, molim dvaput pročitajte post. Hvala na pažnji. Izvor: jutarnji.hr, Pravda

Bonus video

Molimo Vas da donacijom podržite rad