Prema rasporedu lansiranja rakete, jedna od dvije daljinski upravljane- X-37B letelice vazduhoplovnih snaga poleteće u sledećoj misiji na raketi Atlas V, 16. maja iz vazduhoplovne stanice Kejp Kanaveral na atlantskoj obali Floride.
Tokom poslednjeg leta, u septembru 2017. godine, lansiran je za testiranje Napredni strukturno ugrađeni toplotni raspršivač 2, eksperimentalna toplotna cev korištena za upravljanje temperaturnim protocima. Pre nego što je poslednji OTV pao u oktobru 2019., u orbiti je bio 779 dana.
Svemirski avion u obliku sanduka veličine kamiona deluje na visinama od 110 do 500 milja. Međutim, prema vazduhoplovstvu, deo misije X-37B je jednostavno razvoj tehnologije svemirskih aviona za višekratnu upotrebu. Tehnologiju ispituju razne države, kao i privatne firme poput Virdžin Galaktik.
„Tehnologije koje se testiraju u programu uključuju napredne smernice, navigaciju i kontrolu, sisteme toplotne zaštite, avio elektroniku, visokotemperaturne konstrukcije, konformnu višestruku izolaciju, lagane elektromehaničke sisteme leta, napredne pogonske sisteme, napredne materijale i samostalni orbitalni let, povratak i sletanje “, dodaje Ratno vazduhoplovstvo.
Američka svemirska agencija NASA svojevremeno je upravljala svemirskim šatlom, koji donekle podseća na X-37B i koji je radio slično, ali ti su šatlovi povučeni. X-37 je prvobitno razvila NASA krajem 1990-ih, ali program je 2004. godine predat Agenciji za napredne istraživačke projekte u oblasti odbrane (DARPA), tehničkoj laboratoriji Pentagona, kada je program postao tajna, prenosi Space. com. Prvi let je bio 2010. godine.
Pročitajte OVDE analizu - Zapad pravi od Kine svog neprijatelja br. 1 – pretvara je u metu kakva su bili SSSR i islam!
Izvor: logicno. com