Najnovije

KORONOKATIJA I TRAJNO VANREDNO STANJE: Kako naš svet postaje konclogor

„BRAĆO SRBI, STOKO JEDNA!“( KAMO SREĆE!) Leži čovek na operacionom stolu, i čeka da zahvat počne. Prilazi mu, u hiruruškoj odeći i sa maskom na licu, poznat tip iz komšiluka. Pacijent zapanjeno pita: - Komšija, ti da me operišeš? Zar ti nisi autolimar? -Jesam, ali sam se učlanio u SNS, odgovara novopečeni hirurg.

Vladimir Dimitrijević (Foto: Jutjub)

Piše: Vladimir Dimitrijević

Tako se, u SNS medicinskom poretku, može saznati od „antropoveterinarskog“ stručnjaka, da bi se svi problemi sa koronom u Srbiji mogli rešiti jednostavno: masovnom vakcinacijom i strogom kontrolom kretanja. Ali, od 33. minuta na snimku na kome dotični izlaže svoje panacejične ideje, čuje se vapaj da je sva tragedija u tome što ljudi nisu krave. Kaže ovaj Salvador Dali SNS epidemiologije ( znate onu Dalijevu autobiografiju – „Ja, genije“ ) da krava ne može da se odveže, kupi kartu za Beograd i ode svojim putem, a naopaki čovek hoće. Sve što je činjeno s kravama, moglo bi se učiniti s ljudima, veli genije, samo što su ljudi svojeglavi, i odmah se pozivaju na nekakva ljudska prava ( koja krave, bar za sada, nemaju).(1)

Tako je to, čitaoče, u SNSrbiji – da su svi stoka, lakše bi se rešavala mnoga, pa i zdravstvena, pitanja.

DEMOKRATSKO DRUŠTVO I MEDICINA

U svakom demokratskom društvu čovek je, po pravilu, cilj, a ne sredstvo. Po zakonu, svako lice ima pravo na život, zdravlje, fizičku i psihičku neprikosnovenost, slobodu govora, ime, čast, dostojanstvo i profesionalnu re¬putaciju, vrednovanje sebe, poštovanje u pogledu intimnog, porodičnog i privatnog života, zaštitu ličnih podataka, poštovanje sećanja na njega i njegovog tela posle smrti, kao i druga slična prava koja su priznata zakonom. Interesi i dobrobit pojedinca imaju prednost u odnosu na interese društva ili nauke (iz ovoga sledi da se društvena dobrobit ne može koristiti na štetu čoveka). Sva¬ka intervencija u oblasti zdravstva, uključujući istraživanja, mora se obavljati u skladu s pravilima i obavezama struke, kao i s pravilima ponašanja koja se primenjuju u datoj oblasti. Medicinska intervencija se može vršiti tek nakon što odgovarajuće lice da za to svoju dobrovoljnu pisanu saglasnost. Ovo lice unapred dobija odgo¬varajuće informacije o cilju i karakteru intervencije, kao i o njenim posledicama i rizicima. Ovo lice u svakom trenutku neometano može povući svoju saglasnost. Informisana saglasnost obavezno treba da sadrži in¬formacije izložene u obliku koji je razumljiv za pacijenta o cilju, očekivanom efektu, metodama medicinske intervencije, njenom potencijalnom riziku i eventualnim medicinsko-so¬cijalnim, psihološkim, ekonomskim i drugim posledicama, kao i o alternativnim metodama lečenja i medicinskih usluga. Ovo je, svi to znamo, azbuka kad je uloga medicine u demokratskom društvu u pitanju. Ako je tako ( a jeste ) zašto se demokratske zemlje na planeti Zemlji pretvaraju u krvavo bojište gde oni koji ne prihvataju koronokratiju bivaju izloženi najstrašnijem policijskom zlostavljanju? Zašto se gone ljudi koji odbijaju da se vakcinišu sumnjivim vakcinama? Korona trovanje je, očito, iskorišćeno da se demokratija zauvek ukine.

„ZA PRAVILO LUDOST IZABRAŠE“ ( NJEGOŠ )

Čak i predstavnik pop – filozofije, tolerisani levičar Slavoj Žižek, pokazuje kuda nas ludilo vodi. I to čini na primeru zemlje iz koje potiče, male, ali EU pokorne, Slovenije:“Na primer, kad su dopustili da u vidu malog olakšanja na javnim mestima sviraju muzički ansambli. Trubači su poneli svoje instrumente ali su morali da nose maske. Sad, kako ti možeš svirati kao trubač sa maskom? Onda su kazali, i to ozbiljno, da se u masci napravi mala rupa kako bi trubači mogli da sviraju. Dakle, neorganizovnost, kontradiktorna uputstva, tako da smo se pitali šta vlast hoće od svega toga u Sloveniji? Da li zaista hoće efektivan dijalog sa običnim ljudima da se pandemija savlada ili hoće da pandemiju iskoristi za, što se kaže, biopolitičku kontrolu, kao sredstvo zastrašivanja i kontrolisanja ljudi? Da zaoštri odnose sa narodom, pre svega, sa opozicijom. U centru LJubljane 15. septembra hiljade ljudi je bilo na protestu protiv vakcinacije. Protest je čak postao nasilan, ljudi su bacali predmete na parlament, policija je intervenisala suzavcem i vodenim topovima. To je bio najnasilniji protest do sad, i za nas šok. I, naravno, za vlast je glavni krivac leva opozicija. Što je potpuna laž. To je veoma tužno u Sloveniji jer, umesto da se kazalo: sad nam treba neko (užasna reč!) narodno jedinstvo oko ovih mera, ne, to se sada i te kako politizuje.“(2)

Politizacija vanrednih ( tobož antipandemijskih ) mera vodi pretvaranju planete u koncentracioni logor. Mislite – to je nemoguće? Tako su mislili Jevreji u Nemačkoj 1933. godine. Tako su mislili Srbi u NDH aprila 1941.

KAKO NASTAJE KONCLOGOR?

Ako smo zaboravili, vredi se setiti manifestnog teksta italijanskog mislioca Đorđa Agambena, „Šta je logor?“ U njemu nas Agamben opominje:„Logori, dakle, ne nastaju na osnovu prava koje se primenjuje u normalnom poretku ( a još manje, kako bi se moglo verovati, iz preobražaja i razvoja zatvorskog prava ), već kao rezultat vanrednog stanja i ratnog zakona. To je još uočljivije iz nacističkih logora o čijem poreklu i pravnom režimu, o čijem poreklu, i pravnom režimu, znamo mnogo./.../ Logor je prostor koji se otvara kad vanredno stanje postane pravilo. U njemu vanredno stanje, koje je u suštini bilo privremena suspenzija poretka, dobija trajno prostorno uređenje koje, međutim, kao takvo, konstantno ostaje van granica normalnog poretka.“(3)

Kad razmatramo logor, ne pitamo se, veli Agamben, kakve su surovosti tu činjene i šta su mogući uzroci dželatskog zla, nego kako je takav prostor uopšte postao moguć. Moguć je postao jer je zakon u njemu bio potpuno suspedovan – zlo logorskih ubica dolazi tek posle proglašavanja vanrednog stanja i dovođenja neke grupe ljudi u stanje nezaštićenih zakonom. Vanredno stanje koje ne prestaje rađa logor. Upravo je to ono što se dešava sa Zapadom od 11. septembra 2001. naovamo – reč je o stalnom vanrednom stanju protiv koga se Zapad, u vidu NATO Imperije, „bori“ – od Avganistana i Iraka, preko „Arapskog proleća“, do Sirije...A sad, skriveno jezgro upravitelja zapadne moći, onih 0,666% „četvrtog rajha bogataša“ ( izraz Desa Grifina, star preko pola veka ) kreće u „veliki reset“ planete – tenkom protiv virusa, i od sveta nastaje logor. Zato će Abu Graib i Gvantanamo biti stalna slika doba u kome živimo.

DIJEGO FUZARO GOVORI

Italijanski filosof Dijego Fuzaro, uvek spreman na pobunu protiv kancer – kapitalizma, u svom ogledu „Veliki reset“ nas podseća šta je cilj globalističkih zločinaca, koji stoje na liniji „kovid propusnica“:“Možda će ustanoviti Grinstapo, novu policiju koja će revnosno proveravati da samo subjekti s urednom zelenom kartom mogu da uđu na javna mesta. Oni koji se nisu podvrgli blagoslovljenom serumu, i stoga ne mogu pokazati sveti zeleni karton, biće isključeni iz društvenog života i osuđeni da žive kao građani drugog reda, van javnog života kao „neblagosloveni“ i pre svega krivi što se nisu zakleli na vernost novom tehnosanitarnom despotizmu. Remek-delo vlasti za jesen 2021. biće da uveri ljude da veruju da su za novo unapred određeno kažnjavanje krivi oni koji nisu primili blagoslovljeni serum.“(4)

To je ključ: zločinački poredak sprema da huška vakcinisane protiv nevakcinisanih, umesto da svi zajedno ustanu protiv gospodara haosa. NOVA DISKRIMINACIJA Pred nama je nova, konclogorska diskriminacija. Fuzaro opominje:“Oni koji nisu podvrgnuti blagoslovljenom serumu biće zakonom isključeni iz javnog života, osuđeni na izolaciju i javno klevetanje, tretirani kao parija novokastinskog društva kasnog terapijskog kapitalizma. To je prvi put od Drugog svetskog rata da se vraća zloglasna praksa diskriminacije prema zakonu. Kao i svaki despotizam, današnji tehnosanitarni tip proizvodi „građane drugog reda“, kako je istakao italijanski filozof i akademik Đorđo Agamben. Takođe je napisao da „zelena karta čini one koji je nemaju nosiocima virtuelne žute zvezde“.“(4)

Agamben je jasan: svi postajemo „goli životi“, koji, ako Novi medicinski poredak zatraži, mogu biti likvidirani. Za početak, simbolično; kasnije ćemo već videti već viđeno.

NA VREME SE BUNITI

Zato je dobro na vreme se pobuniti. Fuzaro nas poziva:“Da li je moguće prihvatiti život u društvu koje stalno ponavlja da se treba boriti protiv svake diskriminacije, a zatim uvodi novu opscenu diskriminaciju po zakonu, stvarajući građane drugog reda? Ne bi li sada bio trenutak da se zaista pruži otpor? Previše ima onih koji na tupav način legitimišu novi Grinstapo ponavljajući mantru „možete li voziti automobil bez pokazivanja dozvole?“, pa će biti potrebno odgovoriti im da je ovaj argument potpuno neprikladan u odnosu na bezuslovnu slobodu i neotuđiva prava za sve prema odredbama Ustava. Kao što sam već pomenuo, osnovna prava predviđena našim ustavom, od prava kretanja do prava na okupljanje, ni na koji način nisu povezana sa nekakvom zelenom kartom, niti su obavezujuća po tom osnovu. Pravo nije nešto što se ustupa po komandi. Naprotiv, to je dostignuće koje nam niko ne može oduzeti i koje se mora braniti na svaki način, ako je potrebno.“(4)

Potrebno je, gospodine Fuzaro. Naravno da je potrebno. Računajte na nas, Srbe, u pobuni protiv kvazimedicinskog globonacizma!

1. https://www.youtube.com/watch?v=7s3LQLxlC2s&ab_channel=TelevizijaForum

2. www.danas.rs/nedelja/slavoj-zizek-nasa-je-covecnost-ugrozena

3. www.radiobeograd.rs/download/Casopis/3djagamben.pdf 4. www.pecat.co.rs/2021/09/veliki-reset/

4. www.pecat.co.rs/2021/09/veliki-reset/

Tekst je pisan isključivo za portal Pravda, prenošenje je zabranjeno bez saglasnosti redakcije. 

Prošlu kolumnu Vladimira Dimitrijevića pročitajte OVDE.

Izvor: Pravda

Bonus video

 

Molimo Vas da donacijom podržite rad
portala "Pravda" kao i TV produkciju.

Donacije možete uplatiti putem sledećih linkova:

PAŽNJA:
Sistemom za komentarisanje upravlja kompanija Disqas. Stavovi izneseni u komentarima nisu stavovi portala Pravda.

Najnovije vesti - Ratni izveštaji

VREMENSKA prognoza

Najnovije vesti - PRAVDA