Најновије

Најекстремнији навијач Србије освојио Триглав на путу до Гранде

ЉУБЉАНА - Навијач репрезентације Србије Драган Шибалић, који је бициклом кренуо на Светско првенство у кошарци у Гранади, јуче је освојио навиши врх Словеније - Триглав. Драган се, заједно са још два навијача Партизана, попео на Триглав који је висок 2864, а ту су развили заставе Краљева, Србије и Партизана.
Екстрмни навијач и бициклиста (Фото: Фејсбук)

- Триглав је освојен! 16 сати смо водили борбу са овом изузетно опасном, тешко приступачном и стрмом планином за пењање... Кренули смо још рано по мраку у 4.45 сати а вратили се увече у 20.45. Табани су нам се упалили од ходања по камењару, а и толико смо изморени да ни сами не можемо да верујемо где смо све прошли. Иначе на врх смо изашли у 13.15 где смо развили заставе Краљева,Србије и Партизана.  Сутра ћу одмарати а онда правац Италија - каже Шибалић за Правду. Он додаје да су навијачи са којима је освојио Триглав Грегор Окиљевић и Алек Облак. Како је Правда већ писала, Шибалић планира да пређе 4.000 колометара бициклом како би бодрио репрезентацију Србије у Гранади. На путу до тамо Шибалић је обећао да ће освојити више планинских врхова.
Повезане вести: Ово је најекстремнији српски навијач: Погледајте колико ће планина освојити на путу за Гранаду!
Извор: Правда

Бонус видео

Молимо Вас да донацијом подржите рад
портала "Правда" као и ТВ продукцију.

Донације можете уплатити путем следећих линкова:

ПАЖЊА:
Системом за коментарисање управља компанија Disqas. Ставови изнесени у коментарима нису ставови портала Правда.