Најновије

АФЕРА КОРИДОР 11: Ево шта је "под велом тајне" од кључних информација и "није предмет објављивања"

Неке од одговора требало би да да бивши министар инфраструктуре Милутин Мркоњић, али још и 13 особа, против којих је поднета кривична пријава управо због овог дела Коридора 11 који, испоставља се, није урађен како треба.

Оштећења на неотвореном путу (Фото: Јутјуб)

Како се нашла глина у асфалту, како су настала оштећења на некоришћеном путу, ко је радио извештаје а ко надзор над овом деоницом, само су неке од информација које недостају.

Кривичну пријаву поднело је актуелно Министарство грађевинарства саобраћаја и инфраструктуре на челу са Зораном Михајловић.

Деоница без надзора

Тек пошто је поднета кривична пријава, на видело је изашло да изградња деонице дуге 12,5 километара није била ни под каквим надзором од краја децембра 2012. до краја марта 2013. године.

Стручни надзор и технички преглед

Стручни надзор над радовима након марта 2013. године па све до новембра 2015. године, био је поверен предузећу “Коридори Србије”, које је било и инвеститор радова на овој деоници, тако да је практично контролисало само себе.

Како кажу у овом предузећу, технички преглед деонице Уб-Лајковац извршио је Градски Завод за вештачења Београд. Међутим, сва документација у вези са тим “не може бити предмет објављивања”, односно тајна је.

Тајна је и надзор

- Извештаји надзора редовно су достављани уз привремене ситуације инвеститору у складу са прописаним процедурама. Садржај истих праћен је обимном документацијом чија природа није таква да може бити јавно доступна - наводе “Коридори Србије”.

Пут завршен без проблема

Оно што је такође занимљиво јесте да током читаве градње деонице Уб-Лајковац, од 2010. године, па наредне четири године, нико није приметио ништа спорно. Још занимљивије је што је након завршетка радова, па све до данас, тачније више од две године, пут стајао некоришћен, а нико није приметио некакву неправилност.

Прочитајте ОВДЕ које ће то "ремек дело" како га је назвао Александар Вучић, морати да се руши пре отварања?

Извор: Блиц

Бонус видео

Михајловић: На делу пута Уб - Лајковац пукотине, рађено противзаконито.

Бонус видео

Материјал кориштен за градњу аутопута Уб-Лајковац у Србији лошег је квалитета, као и изведени грађевински радови. 

Показала је то стручна анализа обављена након што су се на аутопуту који се не користи појавиле пукотине. 

Током изградње која је трајала четири године и три месеца није постојао ни надзор над грађевинским радовима.

ПАЖЊА:
Поштовани, молимо вас да се у коментарима држите теме текста. Редакција „Правде“ задржава право да скрати или не објави коментаре. Коментаре који садрже говор мржње*, псовке и увреде, као и коментаре који се не односе на вест коју коментаришете - не објављујемо. Такође, неће бити објављиване ни псовке и вулгарности, чак и ако читалац који коментарише уместо целе речи стваља звездице.Коментаре којима нам скрећете пажњу на словне грешке, техничке и друге пропусте не објављујемо, као и коментаре који се односе на уређивачку политику, али ће бити прослеђени уредницима и на томе се захваљујемо.Молимо вас да обратите пажњу на правописну и граматичку исправност коментара које шаљете, као и да пишете малим словима, предност ће имати коментари који су написани без правописних и граматичких грешака, а коментари писани великим словима се неће одобравати.
* Закон о јавном информисању – члан 38: Забрањено је објављивање идеја, информација и мишљења којима се подстиче дискриминација, мржња или насиље против лица или групе лица због њиховог припадања или неприпадања некој раси, вери, нацији, етничкој групи, полу или због њихове сексуалне опредељености, без обзира на то да ли је објављивањем учињено кривично дело.

Најновије вести - Ратни извештаји

Најновије вести - ПРАВДА