Прочитајте још:Рајку Митићу улица у БеоградуПорезници у београдским стриптиз клубовима„Велики брат“ у ГСП-уИзвор: Танјуг
Нови тарифни систем Бус Плуса ступио на снагу: Најнижа цена вожње - 89 динара!
Временска карта важи за неограничен броj вожњи у периоду од 90 минута и може се користи у више возила током њеног траjања, а потребно jе да се очита приликом сваког уласка у возило, односно преседања. За коришћење временске карте од 90 минута не бира се никаква опциjа на валидатору, већ се очитава неперсонализована картица, допуњена кредитом у жељеном износу. Директор Дирекциjе за jавни превоз Угљеша Mитровић рекао jе Танјугу да од данас ступа на снагу нови тарифни систем, коjи нуди већи броj временских карата, попут jеднодневне (280 динара), тродневне (720 динара) и петодневне (1.100 динара), а коjе су првенствено намењење туристима. "Tакве карте се купуjу на трафикама и бацаjу после употребе, jер се активираjу у моменту куповине", рекао jе Mитровић. Oне важе 24, 72 сата, односно 120 сати и то од момента када се допуне на киоску, осим у ноћном саобраћаjу, од поноћи до четири уjутру. На слипу коjи купац добиjе приликом куповине тих карата биће jасно назначено до ког датума и времена картица важи. И пластичном неперсонализованом картицом jе, осим основне временске карте од 90 минута, могуће очитати jеднодневну, тродневну или петодневну карту, искључиво избором опциjе на валидатору. Новина jе и то, додао jе Mитровић, што се приликом уплате кредита од 900 и више динара на неперсонализовану пластичну картицу, добиjа бонус од 100 динара. Mитровић jе додао и да jе за власнике персонализованих исправа задржан стари тарифни систем, а jедина новина jе увођење годишње карте, па ће они коjи се одлуче за ту вариjанту уплаћивати новац за 11 месеци унапред, а 12. месец ће добиjати гратис. "Суштина целог тарифног система jе да се омогући да што више људи пређе на месечне карте и очекуjемо да фирме схвате да ће имати велике уштеде при куповини маркица за запослене jер ће добити велики попусти", рекао jе Mитровић. Oд данас jе укинута и временска карта коjа jе важила 75 минута и коштала 101 динар, с обзиром да новоуведена временска карта важи дуже, сат и по, а кошта мање - 89 динара. Путници ће, као и до сада, моћи да купе папирну карту код возача, коjа важи за jедну вожњу и кошта 150 динара. Старе папирне карте купљене до данас, са новцем коjи jе на њима преостао, путници ће моћи да искористе у року од три месеца од момента куповине. Kада jе реч о ценама месечних маркица за превоз, она ће остати иста. Запослени ће за месечну карту и даље издваjати 3.275 динара, студенти, незапослени, средњошколци и особе са инвалидитетом 1.120 динара, а основци ће се возити бесплатно. Пензионери стариjи од 65 година годишње ће плаћати 407 динара, док ће пензионери млађи од 65 година плаћати 1.120 динара месечно. Oсобе стариjе од 65 година могу од 25. jануара да купе годишњу карту по цени од 407 динара, а коjа ће важити од дана куповине до 31. децембра ове године.
Бонус видео
Молимо Вас да донацијом подржите рад
портала "Правда" као и ТВ продукцију.
портала "Правда" као и ТВ продукцију.
Донације можете уплатити путем следећих линкова:
ПАЖЊА:
Системом за коментарисање управља компанија Disqas. Ставови изнесени у коментарима нису ставови портала Правда.
Системом за коментарисање управља компанија Disqas. Ставови изнесени у коментарима нису ставови портала Правда.
Колумне
Kако је Гринч украо власт
Ово је била година коју нико није очекивао, година која је по логици ствари и морала да се...
ВЛАДИМИР ЋОРОВИЋ: Кочина крајина (Историја српског народа)
Фудбал на нишану „колта“?
Пише: Петар Давидов
Oрбан и Фицо већи Срби од многих Срба и већи савезници Русији од многих Срба
Децембарски самит Европског савета оголио је стање ствари. И управо у томе лежи његова суш...
