Најновије

НЕ ДОЗВОЛИТЕ ДА ВАС ОВО ПОСРАМИ: Како обуздати ерекцију у нежељеним ситуацијама?

Ерекција је производ здраве телесне функције која је свакако корисна када мушкарац жели секс или мастурбацију. Понекад, међутим, ерекција се не дешава увек када мушкарац жели.

Илустрација (Фото: pixabay)

Вероватно се сваком од вас десила нежељена ерекција, у неким неприкладним ситуацијама: на важном пословном састанку, пријему, вечери, првим сусретима са потенцијалном партнерком, на плажи… Ситуације могу бити бројне. Најочигледнији начин заустављања ерекције био би ејакулација, али у разним ситуацијама и приликама ово није увек могуће или одговарајуће. Поставља се питање - који су то најбољи начини заустављања нежељене ерекције?

Уобичајено је да одрасли мушкарци доживе ерекцију више пута дневно. Ерекције почињу рано у животу сваког мушкарца. То је здрава телесна функција која се дешава неколико пута дневно код већине мушкараца. У одраслом добу, ерекције се могу догодити када је мушкарац сексуално узбуђен или из других разлога.

Различите врсте ерекције укључују:

Рефлексогене ерекције: јављају се као одговор на додир.

Психогене ерекције: дешавају се као одговор на сексуалне мисли или фантазије.

Ноћне ерекције: дешавају се док човек спава. У просеку мушкарац доживљава пет ерекција током ноћи и трају у просеку 30 минута.

Тестостерон има улогу у еректилној функцији. У ерекцији, мала количина крви путује до пениса. Та акција, заједно са хормонима, мишићима и живцима, чини пенис укрућеним.

Ерекције омогућавају сексуални однос, али само јављање ерекције не значи увек да мушкарац жели да се укључи у сексуалне активности.

Насумичне, нежељене ерекције утичу на многе мушкарце. Они обично нису знак здравственог стања, али могу учинити да се особа осећа неудобно или срамно у појединим ситуацијама.

Седам начина контроле ерекције

За све мушкарце је јако корисно да науче многе методе заустављања ерекције. Оне укључују следеће:

Сачекајте мирно

Једноставан начин да се позабавите нежељеном ерекцијом је да једноствано сачекате да нестане.

Следеће ствари могу помоћи у томе:

- седите

- дишите полако и дубоко

- останите мирни

Да би се смањио осећај срама, покривање ерекције са дугом јакном, кошуљом или лаптопом може помоћи. Важно је запамтити да, док ерекција може изгледати очигледно особи која је доживљава, већина људи то неће приметити, тако да нема разлога за узнемиреност.

Медитирајте

Медитација и мирно чекање могу помоћи да се ослободите нежељене ерекције. Медитација може помоћи да контролишете ерекцију и усмерите себе да се фокусирате на изазивање других мисли. Када почнете да медитирате, потребно је да:

- дишете полако и дубоко

- усредсредите се на звук вашег дисања

- покушајте поновити реч или фразу изнова и изнова да бисте фокусирали ум

- констатујте присуство узнемиравајућих мисли и онда замислите да их пуштате, и фокусирајте се на звук вашег дисања

Медитација може помоћи у опуштању и доступна је свима. Пре него што се осланите на медитацију у незгодним ситуацијама да бисте се ослободили ерекције, добра је идеја да покушате да је вежбате током дана.

Пробајте одвраћање мисли

Усмеравање ума ка другим мислима може помоћи у отклањању ерекције. Следеће ствари могу помоћи:

- избегавајте размишљања о нечему што изазива ерекцију

- фокусирајући се на решавање, рецимо, неког математичког проблема

- подсетите се неког говора, песме или решавања загонетке

Поново се позиционирајте/промените место

Промена седеће или стојеће позиције такође може помоћи човеку да се ослободи ерекције. То може помоћи да се помери одећа која је можда додирнула пенис и стимулисала га.

Мењање позиција такође може помоћи човеку да сакрије своју ерекцију, посебно ако је у јавности или неудобном стању.

Истуширајте се хладном водом

Хладан туш је традиционални лек за отклањање ерекције која добро функционише за неке мушкарце. Међутим, туширање није увек практично и доступно у свим ситуацијама.

Уроните у топлу купку

Иако неки мушкарци користе хладан туш, други сматрају да топла купка помаже контроли ерекције. Топло купатило може помоћи особи да се опусти и смањи узбуђење. Такође може олакшати проток урина, што може помоћи смањењу ерекције.

Лагано вежбајте

Неки мушкарци сматрају да лагана вежба може помоћи да решавању ерекције. Трчање и вожња бицикла су неке од активности које се препоручују.

На које још начине можете решити разне проблеме са ерекцијом, прочитајте ОВДЕ.

Аутор: Пинк

Молимо Вас да донацијом подржите рад
портала "Правда" као и ТВ продукцију.

Донације можете уплатити путем следећих линкова:

Бонус видео

Зајахао ју је насред плаже на канализационој цеви и уследио је жесток секс

ПАЖЊА:
Системом за коментарисање управља компанија Disqas. Ставови изнесени у коментарима нису ставови портала Правда.

Најновије вести - Ратни извештаји

Најновије вести - ПРАВДА