БEOГРAД - Tуристичка организациjа Србиjе (TOС) покренула jе у Лондону промотивну кампању у циљу повећања видљивости и интересовања за туристичку понуду наше земље на тржишту Велике Британиjе, саопштио j
У оквиру ове кампање биће представљене понуде за одмор у нашоj земљи и то брендирањем такси возила и огласима на билбордима и у метроу, а нагласак се ставља на понуду за активни одмор у природи, кратак у одмор у градовима (цитy бреак) и културно-историjско наслеђе Србиjе. За потребе кампање TOС jе закупио огласни простор на 15 таксиjа, 20 рекламних панела у лондонском метроу и пет билборда.
Прочитајте још:Зелене униформе марширале Новим Пазаром у „Походу на Хаџет“!
Коначна процена о Паради поноса за две недеље
Oчекуjе се да кампања, коjа ће траjати два месеца, буде увертира за представљање туристичке понуде Србиjе на наjвећем светском саjму туризма – Ворлд Tревел Mаркет, коjи се одржава у новембру. Према подацима Републичког завода за статистику, Србиjу jе до августа посетило 10 одсто више туриста из Велике Британиjе у односу на исти период 2013. године. Извор: Танјуг