Eks-direktor izraelskog vojnog svemirskog programa: Vanzemaljci održavaju odnose sa nama i sa SAD

Bivši direktor izraelskog vojnog svemirskog programa, penzionisani brigadni general Izraelskih odbrambenih snaga, profesor Haim Ešed, izjavio je da su vanzemaljci odavno uspostavili kontakt sa našom planetom.

Vanzemaljci (Ilustracija: Pixabay)

Ali, da se od njih navodno traži - da se ne otkrivaju.

Ešed tvrdi da je „vanzemaljska rasa davno uspostavila kontakt sa Zemljanima“. Čak navodi:

„Oni održavaju odnose sa Sjedinjenim Državama i Izraelom. Vanzemaljci Galaktičke federacije kažu: sačekajte, prvo pustite ljude da se smire. Ne žele masovnu histeriju. Žele prvo da nas učine razumnim i razumljivim“.

Ove reči penzionisani general izgovorio je u intervjuu izraelskom listu  za novine „Ediot Ahronot“.

Ešed je istakao da je postojanje vanzemaljaca zamalo otkrio američki predsednik Donald Tramp.

Prema njegovim rečima, vanzemaljci čekaju da se čovečanstvo razvije i dostigne fazu u kojoj će biti u stanju da shvata šta je svemir.

On čak tvrdi da postoji sporazum između američke vlade i vanzemaljaca o izvođenju eksperimenata na Zemlji.

Prema njegovim rečima, vanzemaljci istražuju Univerzum i žele da im Zemljani budu u tome pomoćnici.

Ešed naglašava da se ispod površine Marsa nalazi neka vrsta podzemne baze u kojoj žive vanzemaljci. Još dodaje: „Američki astronauti su u kontaktu sa njima“.

Ešed priznaje da bi za ovo što sada otkriva pre pet godina bio hospitalizovan. A progovorio je – kako je rekao – zato što se razmišljanja u akademskim krugovima menjaju.

Ešed sada ima 87 godina. On je 1965. služio u tehnološkom odeljenju obaveštajnog sektora IDF (Izraelskih odbrambenih snaga) na istraživačkim i razvojnim pozicijama.

Od 1981. do 2010. bio je zadužen za izraelski program svemirske bezbednosti. Povukao se iz Ministarstva odbrane svoje zemlje 2011. godine.

Letos je naučnik Aleksandar Svoronos sa univerziteta Jejl u Sjedinjenim Državama izjavio da visokonapredne vanzemaljske civilizacije biti u stanju da  pomeraju zvezda, što im omogućava da osujete kosmičke katastrofe.

kako Rusija testira nuklearne rakete, pogledajte OVDE.

Izvor: Fakti.rs