BEOGRAD - Ukoliko vam se desi da bankomat ne isplati novac, a račun vam ipak bude zadužen, problem bi po pravilu trebalo da rešite za dan.
Kada se desi da na bankomatu ne podignete novac a dobijete obaveštenje da je obavljena isplata ili to vidite na izvodu, potrebno je da što pre podnese reklamaciju. Novac koji vam je skinut sa računa a nije isplaćen biće vraćen na račun nakon rešene reklamacije. Krajnji rok za prijavu je, u zavisnosti od banke, od 30 dana od datuma zaduženja, koliko je u Rajfajzen banci, 45 dana u Komercijalnoj i Inteza banci, dok je u Eurobanci čak 90 dana. Što pre prijavite, to će pre biti ispravljena greška. Reklamaciju građanin može da podnese lično u najbližoj ekspozituri banke, ili pozivom kontakt centra. Ukoliko se klijent obrati banci telefonom, posle toga je u obavezi da u ekspozituri banke popuni predviđeni obrazac za reklamaciju - kaže za “Blic” Irena Jevtić, direktor sektora Komercijalne banke.
Pročitajte još:Novi Pazar: Huligani napali Kristijana Golubovića jer je podigao 3 prsta!Čume je vlasnik gotovo svih objekata u centru Surčina!
Bez obzira na to da li je sporna transakcija nastala na bankomatu matične banke ili neke druge banke, reklamacija se podnosi banci koja je izdala karticu. - U slučaju da je reč o drugoj banci, oni šalju zahtev za povraćaj novca klijenta banci gde se dogodio problem i ta banka onda klijentu isplaćuje novac na tekući račun. Ako se to dogodilo u matičnoj banci, klijent odmah može da uđe u ekspozituru, prijavi šta se dogodilo i najkasnije u roku od 24 sata novac će biti dostupan na tekućem računu - objašnjavaju u Eurobanci. Ako se to desi u inostranstvu, rok za rešenje reklamacije je 45 dana. Izvor: Blic