Najnovije

VALERIJ MIHAILOVIČ KOROVIN ZA PRAVDU: Privremeni okupatori sa Zapada žele da rasture srž srpske državnosti

Valerij Mihailovič Korovin je zamenik direktora Evroazijskog pokreta i direktor Centra geopolitičkih ekspertiza iz Moskve. U Beogradu je boravio nekoliko dana – održao je deset predavanja u okviru drugog ciklusa predavanja na Školi geopolitike Aleksandra Dugina. Gospodin Korovin se bavi etnosociologijom, humanističkom disciplinom, koja u savremenim društveno-političkim uslovima postaje sve važnija.

Valerij Mihailovič Korovin (Foto: promo Evroazijski pokret)

Pravda je razgovarala sa Gospodinom Korovinom o utiscima u Srbiji i Školi geopolitike. 
- Priznajem da me i ranije, pre ove moje prve posete Beogradu, fascinirala Srbija, njena posvećenost ruskoj civilizaciji, doslednost u odnosima sa Rusijom, ali i herojska i dramatična istorija, istovremeno. Bio sam učesnik masovnih protesta ispred američke ambasade u martu 1999. godine, u vreme NATO bombardovanja Jugoslavije i Beograda. Bacali smo na ambasadu kese sa bojama, boce i psovali Sjedinjene države. Vreme pokazuje da smo bili u pravu - kaže Korovin i nastavaljlja: - Ispostavilo se i da je sve još gore, nego u najmračnijim prognozama iz tog perioda. Srbija je na sebe primila prvi udarac, i ponovo je, kao i u prethodnim vekovima, apelovala na Rusiju za pomoć. Ono što sam video u Srbiji u vreme moje posete izazvalo je dvostruki osećaj. S jedne strane, ljudi su zaista divni, iskreni patrioti svoje zemlje, otvoreni i svetli, pravoslavni, pametni i lepi - u potpunosti su potvrdili moje ideje o Srbiji.
Da, mi smo jedna civilizacija, jedna kultura, jedna vera, naša je sudbina zajednička. Drago mi je što sam u Beogradu imao priliku da se razumem sa ljudima,  uprkos svim razlikama u jeziku, da vidim ljude koji ne izazivaju nikakav osećaj opasnosti, mržnje, niti drugih neprijatnih osećanja. Mi smo zaista braća, a to se oseća na svim nivoima.
Posebno su bolni i neprijatni simptomi i utisci inostrane okupacije, koja prožima sve. To je, pre svega, prisustvo liberalne hegemonije Zapada, kak je taj fenomen definisao Antonio Gramši — diskurs stranaca i ideja instalirana od spolja i u apsolutnoj suprotnosti sa srpskim mentalitetom. Otuđena liberalna elita, sluge Zapada, koje ispunjavaju sve, čak i veoma ponižavajuća naređenja od spolja. Nametnuta latinica, surorgati zapadne masovne kulture, nametanje poroka i razvrata mladima,  Zapadna, mladih za kalemljenje poroka i korupcije, uništavanje pravoslavnih i konzervativnih osnova srpskog društva - to je nešto što se jednostavno oseća, ne samo mentalno, već i vizuelno.
Liberalizacija i suzbijanje istorijske volje Srba za očuvanjem sopstvene istorije i državnosti je dugoročna strategija koju vodi trenutna inostrana elita zapadnih službenika, sodomita i izdajnika herojske srpske istorije, koji se pokrivaju smokvinim listom pseudo-patriotizma — sa ciljem očuvanjas ličnih položaja, jer bi u suprotnom bili srušeni odmah. 
Privremeni okupatori sa Zapada žele da rasture srž srpske državnosti, okupiraju svest, ulaze u mozak, kradu mlade ljude, jednu generaciju, drugu - gde je granica? Sve nade se sada polažu samo u spas srpskih patriota, koji se vekovima suprotstavljaju neprijateljima Srbije. U intelektualce koji grade alternativu liberalnoj hegemoniji Zapada. Ali, da, i Rusiju, koja će se pre ili kasnije probuditi, krenuti u Evropu i zbuniti ruske liberale, oligarhe, "autistični"  Ruski dom i top menadžere državnih preduzeća, koji predstavljaju samo šestu kolonu; ruska ideja spasenja od Zapada biće ojačana već poznatim ruskim tenkovima u Evropi. Možda je ovo preterana i usiljena slika, ali je nužna i potpuno protivna ekstremnom duhu zapadnog usisavanja Srbije, koji danas prožima sve.

U Beogradu ste boravili povodom drugog ciklusa predavanja nedavno započete Škole geopolitike Aleksandra Dugina. Kakav je Vaš utisak o studentima, polaznicima, njihovom znanju, interesima? Etnosociologija je u Srbiji nešto novo...
Etnosociologija je, kako Vi kažete, "nešto novo", ali ne samo u Srbiji. Etnosociologija je isto tako nešto novo i u Rusiji, postepeno prevazilazi granice preostalih sovjetskih akademskih nauka i pristupa, ali se oslobađa i od uticaja preostalih ružnih liberalnih pojmova i surogata, koji su gotovo uništili sâmu rusku nauku.
Etnosociologija je disciplina koja uređuje i obrađuje sve ono što je činilo društvene eksperimente u sovjetskom periodu, zasnovane na dogmatskom marksizmu i podeli svakog društva na dve klase. Ali najteže nasleđe marksističkog dogmatizma u njegovoj sovjetskoj verziji, bio je pojam "nacionalnost", koga je u neko čudovište pretvorila marksistička nauka, mešanjem raznolikih etnosocioloških oblika. "Nacionalnost" se definiše kao pripadanje etnosu, ali ne samo kao takvo. "Nacionalnost" je isti fenomen kao i narod (laos - grčki oblik pojma). "Nacionalnostima" je priznato državljanstvo - to jest, pripadnost političkoj naciji. To jest, sve je potrpano na istu gomilu, sve raznolikosti i organske zajednice - etnosi, narodi, smeštani su u okvire duha zapadnog progresa, iz kojeg je marksizam i nastao — da bi na kraju svi oni konačno nestali. Kao rezultat toga, i sâm marksizam je umro, a narodi i etnosi su bili, jesu i postojaće. Ostaje samo da se oslobode od takozvane "nacionalnosti".
Ozbiljne posledice tradicionalnim društvima poput Rusije i Srbije i bivše Jugoslavije doneo je potpuno novi, liberalni eksperiment sa svojom himerom "građanske političke nacije", u koju je trebalo da se preliju mnoge tradicionalne etničke grupe i narodi, prvo kuvajući se zajedno kao papazjanija u jednom loncu "države-nacije" (état-narod), a zatim samleveni u blenderu fraze "civilnog društva", za dobijanje ljudske biomase koja bi se sva ulivala u kanale "civilnog društva". Sve ovo je započeto marksističkim i nastavljeno liberalnim eksperimentima, koji su se suprotstavljali radicionalnim etničkim grupama i narodima, pokušavajući da održe svoj kolektivni identitet — na prostoru bivšeg Sovjetskog Saveza, Balkana i širom sveta.
Etnosociologija pruža mogućnost za upoređivanje tih procesa, razmatra ih u mnogo tačnijim kategorijama, takvim kao što je etnos, narod (laos) i nacija — odvajajući ih od surogata postmoderne, građanskog i globalnog društva i pokušaja da se ljudi zamene postljudima — bespolnim klonovima, mutantima i kiborzima.
Srpski učenici i polaznici Škole geopolitike Aleksandra Dugina su pažljivo pratili i sve dobro razumeli, bilo je mnogo pitanja, a na kraju svakog predavanja, jedan od studenata je pripremio kratak izveštaj zasnovan na održanom predavanju. Govorili su i profesori i stručnjaci iz Srbije koji su istraživali srodne teme. Uopšteno govoreći, može se primetiti visok nivo kvaliteta ovog dela akademske zajednice Srbije. Uprkos naporima liberalne agenture Zapada, mogućnosti srpske nauke su velike i srpska nauka može preživeti u ovom teškom vremenu. Gde će Rusija imati baze na Mediteranu saznajte OVDE. Ko nedozvoljava da u Srbiji ojača patriotski blok saznajte OVDE. Izvor: Pravda

Bonus video

Molimo Vas da donacijom podržite rad
portala "Pravda" kao i TV produkciju.

Donacije možete uplatiti putem sledećih linkova:

Bonus video

U prvom ciklusu predavanja beogradske Škole geopolitike Aleksandar Dugin predavač je bio Leonid Savin. Pogledajte video intervju sa njim.
PAŽNJA:
Sistemom za komentarisanje upravlja kompanija Disqas. Stavovi izneseni u komentarima nisu stavovi portala Pravda.

Kolumne

Najnovije vesti - Ratni izveštaji

VREMENSKA prognoza

Najnovije vesti - PRAVDA